Måndag🍂☀️

Idag har vädret varit så fint igen!
Vaknade vid 7, satte mig i bilen och åkte ner och tog blodprov. Alltså var där 7.27, dem öppnar 7.30. Och jag fick nummerlapp 18!! Alltså 17 personer framför mig...tog 45 min. Fick skynda mig hem och byta om och tog med frukost till jobbet. Börjar 8.30, var där 8.33!😂 
Idag var jag iväg en timme på samtal och sedan har dagen rullat på bra. Jag och mina kollegor tog en promenad i solen☀️ slutade vid 16, åkte till mamma och hämtade henne och vi tog oss ut i skogen och letade efter Svamp. Hittade lite, men man såg att vildsvinen hade varit framme...
Tanken var att ta lite fina kort men glömde telefonen hemma idag😂
Fick mat hemma hos mami och kom hem för en stund sedan. 
Har plockat undan lite, för på lördag är det visning av min lägenhet🌸 
(null)

(null)

Kommentera inlägget här :