Söndag

Idag vaknade jag utvilad och pigg! Åt en kick ass frukost! Äggröra med skinka, vaniljyoughurt, te och en apelsin👌🏻 
Tog sedan bussen ner på stan, Bettan får vila hemma😊
Det var verkligen skönt ute! Blåste inte kallt och hade lite vår känsla☺️ Men det vågar man inte säga för då kommer inte våren😂
Idag hade jag min dansgrupp, 12 brudar som är med mig och dansar😍 Så kul! Dem ger mig så positiva och härlig energi!💃
Efter dansen gick jag och mötte mamma, vi tog en promenad runt på stan och sedan hem till mormor för mysa lite😄
Tog mig sedan hemåt och har tokstädat lägenheten och haft tvättstugan🤘🏼 Nyduchad och nybäddat i sängen- LOVE IT👌🏻
Imorgon är det jobb igen och vi ska ha tre möten imorgon och sedan på eftermiddagen ska vi gå hälsans stig på 4 km. Så blir nog termobyxor så jag kan kasta mig i snöhögarna( om det finns några kvar) 
Nu sova!😴 (null)
Mixade jordgubbar- helt utan socker, lördagsgodis✌🏼
(null)

(null)

Kommentera inlägget här :