Lära känna mig💁🏼‍♀️

1.Vem litar du på?
Jag anser att tillit måste man förtjäna. Men min familj och mina närmaste vänner.

2. Favoritstad?
London! Har varit där tre gånger nu, vill åka dit nu i vår!🌸 Paris var väldigt vackert också!

3,Vilket är ditt favoritnummer?
5

4.Hur är vädret just nu?
Det snöar, har haft stormen Alfrida på besök🌪

5. Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?

Mamma

6. Vad har du för skostorlek?
38,5

7.Favorit tv-program?
Ex on the beach US & are u the one US

8. Längd?
1,67,5

9. Hårfärg?
Just nu brun, kommer knappt ihåg min original färg🧐

10.Ögonfärg?
Blå.

11. Favorithögtid?
Den som känner mig vet att jag älskar JULEN😍❄️☃️

12. Favoritmånad?
Mars💁🏼‍♀️ Fyller ju år då✨

13. Har du gråtit någon gång utan anledning?
Ja många gånger

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Kollar en hel del Netflix och annat just nu. Men såg Ocean 8!

15. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)?
Aldrig testat men tror inte de!

16. Kramar eller kyssar?
Jag älskar att kramas!

17.Choklad eller vanilj?
Choklad😍

18.Har du tatueringar?
Ja och några till planerade!

19. Vad lyssnar du på just nu?
Tvn, kollar ishockey 

20. Är du kär i någon kändis?
Ja, är lite små kär i Ian( som spelade Damon i vampire diaries)

21. Favoritfilmer?
Remember the titans- as bra film!👌🏻 Sedan är marvel filmerna favoriter✨

22.Favoritsport?
Fotboll

23. Favoritblomma?
Ros

24. Har du älskat någon någon gång?

Ja, absolut.

25. Är du fortfarande vän med folk från skolan?
Ja😊

26. Hur imponerar man på dig om man är kille?
Oavsett kön så blir jag imponerad av personer som bjuder på sig själva, tar inte allt så seriöst och bjuder du på choklad är jag din💁🏼‍♀️

27.Saknar du någon?
Ja det gör jag, min pappa❤️

28. Bästa beslutet du har gjort i år?

Ta avstånd från människor som bara tar hela tiden, man ger och ger men får inget tillbaka. "Cut the cancer out" så att säga💁🏼‍♀️

29. Sämsta beslutet i år?

Att jag sa ja till saker som jag inte ville göra

30.Din senaste nerladdade app?
Riktiga vykort💁🏼‍♀️

Kommentera inlägget här :