Saknar

Gud vad jag saknar att träna! Känslan att kliva in på gymmet, tofs mitt på huvudet och bra kick ass musik i lurarna!👊🏼 
Att känna svetten komma eller stt vara med på ett bra pass! I år ska vi med jobbet springa vårruset igen!😍 Så jag ska träna upp min kondition. 3 cardio pass i veckan plus styrketräning👍🏻 Dem två tillsammans blir det en grym combo! Sedan ska det vara tuuungstyrketräning! Och dem som säger att tjejer måste lyfta lätt eftersom man inte vill ha stora muskler🤔🤫😴
Haha tidernas största lögn! 
Kroppen vill jobba, kroppen tål mycket! 
Det tar tid att bygga muskler! Kommer inte efter en vecka lixom...

Nej nu blir det sängen. Jobb imorgon tidigt. Ska även gå till jobbet eftersom dem gått ut med klass 2 varning med snö och skit! Tycker så synd om alla som fortfarande inte har el, vatten a typ inget! Och nu när dem kämpar att ta bort träd och få fram ledningar ja då kommer snön och klass 2 varning....
Glad att jag bor i lägenhet!🤗 
Now sleep💁🏼‍♀️
Lyckades raka mig på handen...hur det nu gick till😂

Kommentera inlägget här :