Dag?

Hade världens sovmorgon idag! Vaknade först vid 9, men insåg att jag inte tagit min morgon medicin...så tog den och la huvudet på kudden och tydligen somnade om till 11! Alltså när jag gick i skolan sov jag så länge på typ helgerna eller om man var sjukt bakis!😂
Kroppen behövde vila tydligen💁🏼‍♀️
Idag har vädret varit bajs verkligen, regn och åter regn🌧
Så idag stannade jag inne och städade och läste i min bok, Hjärnstark. Riktigt bra bok faktiskt! Får en taggad på livet och även att röra på sig. 
Jag satt nämligen idag och kollade på Will Smith, han har ju en kanal på fb och även insta. Älskar denna man alltså, sen han skaffade instagram har mitt flöde blivit så mycket roligare och inspirerande!😄 Han håller nu på att göra sin bucketlist show. Han gör så mycket galet, stand up, hoppa bungeejump från en helikopter och dyka med hajar! Så tittade på den med hajar och stand up idag. Vill verkligen ta dykarkort, älskar att snorkla när jag är utomlands så detta är ju ett steg i rätt ordning! Så pratade med min gärl Sofia, så i sommar ska vi fixa det!😄🧜🏼‍♀️

Nu dags för sängen, imorgon blir det nog en sväng på stan om det inte regnar...
Såg också att jag är inne på dag 73 utan godis/onyttigheter! En vecka kvar💁🏼‍♀️
Känner dock inget sug alls, det jag är sugen på är choklad✌🏼 (null)

Kommentera inlägget här :