Tisdag

Sjukdag...
Idag har jag varit hemma, sov knappt något inatt. Hostade och täppt i näsan😫
Igår var jag på jobbet, kände mig lite trött och nös en heldel!😂
Men sedan åkte vi och hade teambuildning på Friskis och Svettis. Lyckades faktiskt ta 80 kg i marklyft!👏🏻
Kom hem efter jobbet och var helt slut- kanske inte de bästa att träna...
Så i och med de så är jag hemma idag!
Ringde faktiskt min läkare idag på karolinska. Jag har känt att mitt immunförsvar inte är det bästa just nu. Pratat med danni om det och håller med vad fröken sade så ringde läkarn idag.
Min läkare sade att tyvärr går mycket skit nu, förkylningar och magsjuka! Och eftersom jag jobbar med barn/unga så är jag i smeten typ💁🏼‍♀️ Men eftersom jag är infektion känslig så behöver jag vara extra noga med att tvätta händerna och sådana saker. Och sen hoppas att alla andra människor stannar hemma när dem är sjuka! 

Precis tagit två alvedon och nässpray och de känns som näsan och huvudet ska explodera😂 förstår inte människor som tycker om nässpray🤣
Hoppas på att skiten är borta tills imorgon, börjar krypa på väggarna! 
Så jag💁🏼‍♀️😂 hatar jeans

Kommentera inlägget här :