1 dag

En dag kvar sedan semester i 3 veckor🌾
Idag har varit en bra dag!
Började dagen med trÀning pÄ gymmet, höll pÄ att dö! Följde med A och han körde pÄ! Hade t- Rex armar resten av dagen...
Idag var ju Àven balen eller avslutningsmiddag för 9:orna.
Jag och min kollega Matilda smet upp faktiskt!🙈
SÄÄ fina! Verkligen minnen som kom tillbaka nÀr man sjÀlv gick dÀr.
Visade faktiskt ungdomarna tvĂ„ bilder pĂ„ mig frĂ„n balen och dem tycker inte jag har förĂ€ndrats nĂ„got😂 Ser lika ut som 16 Ă„ring som 27 tydligen!

Vi höll Ă€ven pĂ„ att fixa de sista inför festen imorgon för alla ungdomar i NorrtĂ€lje. Vi blĂ„ste upp 100 st vita ballonger😂 helt slut nu!( vi hade ballongpumpar) men trött i armarna( igen)😂
Nu sova, imorgon ska jag bli glitter jossanâœšđŸ’đŸŒâ€â™€ïž (null)

Kommentera inlÀgget hÀr :