Sunday☀️

Jag har verkligen världens bästa jobb! Igår spelade vi en massa sällskapsspel, och sedan kom mina ungdomar som är hos oss hels tiden( stammisar) kom med ett 4-pack chicken Nuggets! Så fina! Vi hade pratat tidigare om donken och så åkte dem upp och åt middag och kom med det till mig! Så fina!🌸
Hade tänkt sovmorgon idag men vaknade vid halv 9...
Åkte sedan och hämtade upp mamma och vi åkte ut mot Kapellskär och solade. Inte mitt favorit ställe...massa med insekter, spindlar och flugor.... vi flyttade oss längre upp på gräset och då blev det bättre!💦
Vi åkte hemåt runt halv 4, jättetrötta!😂
Hoppade in i duschen och ätit middag! La mig i soffan och började slö kolla på vänner och vips så sov jag😂
Jag och min soffa!😴
Imorgon ska jag träna, handla och träffa Marie och Anders☀️
(null)

(null)

Galet varmt!

(null)

Kommentera inlägget här :