Lever

Jag har varit halvdöd men nu så är jag på banan igen!
Som sagt lyckades få skiten igen men jag skyller på min kollega Adam!
Blev dålig på fredagkvällen men lite känning i halsen men tog en halstablett och gick och la mig.
Vaknade med huvudvärk och en hals som kändes som lava!
Ringde sjukanmälde mig. Tog ett test bara för att vara på den säkra sidan och efter 3 min var det två streck…tack för den!

Hade feber tre dagar tillsammans med en hals som kändes som lava tyvärr.
Bestämde mig att vara hemma hela veckan för att vara på den säkra sidan 💁🏼‍♀️ för jag är inte lika dum som en viss person. Om jag är sjuk är jag hemma!
Men hunnit se en massa serier-filmer och även passat på att färglägga osv.
Fick även så fina presenter utanför dörren, godispaket från bästa N och sedan en rosa julgran isch från mina kollegor med julklappar😂 bästa människorna jag har omkring mig♥️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här :