Måndag

Brr, fy vad det var kallt imorse! det var 1,5 grader här ute i Husby, när jag kom hem var det bara 10 grader.
Jag har pricis gjort klart min Svenska uppg som handlade om Malin;)
Ska snart upp till den andra datorn för den här har inte Exel som jag behöver till Min datakunskap.
Min fiina blogg har faktiskt min Syster fixat åt mig, väldigt snällt syster! <3
Jag fick reda på att igår att min mormor hade fått hjärtklappningar när hon hade vart och handlat, och åkte hon till sjukhuset? nä det gjorde hon inte, jag ska nog gå över dit och kolla hur det är med henne, mormor fyller faktiskt 80 år snart. Du ska finnas kvar länge till Mormor! Älskardig<3

Jo dans på Onsdag och så är det Marknad kommer nog träffa alla där nere, puss på er alla<3

Kommentarer :

#1: Syster

Jag vet att jag är snäll, men kan fixa något annat till dig ist^^, puss påre <3

skriven

Kommentera inlägget här :