Tisdag 16/9

Tjoooo!
jo men det var ett tag sen jag skrev men har inte haft tid och orken att skriva men denna helg så var min underbara Vanessa hos mig och i måndag vi gick hem och sov hemma hos min bror i dubbelsängen så sköönt!
 Idag har jag haft Naturkunskap och Samhällskunskap, detvar segt men vi slutade kl 12:15!
Jag tog bussen hem där träffade jag Joel och hans vänner riktigt trevligt;)
var iväg till träning också men var inte med för att jag har ont i foten, pga Rasmus i min klass, haha!
Sen så gick jag till Kyrkanoch väntade på min mor som sjöng, sen så ringde stefan väldigt trevligt:) men stackarn har fått en lårkaka och jag frågade han först vad det var:P
Men ska upp och kolla på hans match innan jag ska iväg på min dans med Vanessa och Malin, vi ska dansa på U- huset:)  Men nu ska jag ringa Vanessa och sen gå och sova!
Puss på er! <3

Kommentera inlägget här :