Onsdag

hejhej:) idag är det Onsdag, väldigt vackert väder ute så skönt! fast igår var det snö och en massa!
Igår så var jag nere på stan efter jag hade slutat tillsammans med Calle,vanessa och Christian. vi gick och fikade och hade det väldigt trevligt, tills tanten som jobbade där kom och sa att dem hade stängt så vi var tvungna att gå ut och det snöade inte lite heller;)
Sen så skulle killarna upp på träning och vi gick till Musiksskolan där pella skulle sjunga, och hon var så duktig men hennes lärare förstörde pellas uppträdande!
Men hon var jätte duktig:D
Sen så åkte vi med Bussen hem:)
Sen idag så var det skola och jag och kajsa bakade kladdkakor och hade väldigt kul med de;)
Sen så var det Musiksskolan igen, jag skulle spela flöjt.
men nu är jag hemma och bara tar det lugnt ska läsa Twilight snart för det är dags att sova snart;)
imorgon ska jag träffa calle efter skolan och vi ska ner på stan och kolla runt lite:)
puss<3

Kommentera inlägget här :