Release me!

vaknade jävla fucking 9 av syster sofie! gick upp för vi skulle med kvart över 10 bussen. men som tur va så kom pappa förbi och hämtade upp oss och gick runt lite på stan och fikade med papi och syster och Matilda:)

Vi gick runt lite och sen mötte vi upp mamma och jack och dem skjusade oss till Bror och Marie, och hälsade på Theo:)

men sen så skulle dem ner på stan så vi följde med så klart och träffade en massa med folk på stan och nu är jag äntligen hemma!:)

Vi ska grilla ikväll och sen träffa Matilda och Mickis, hemma hos Mickis och förfesta lite och sen skulle vi dra ner till Trädgårn och sen får vi se vad kvällen bjuder på!:)

Och puss på mina brudar säger jag bara, så ledsen att jag inte kan vara med er ikväll, men jag tänker på er!:)<3

Nu ska jag försöka hitta kläder tills ikväll!:)

puss på er <3


Sidney Samson – Riverside - Radio Mix



Kommentarer :

#1: Anonym

och du är ju typ snyggast i världen hjärtat!

skriven

Kommentera inlägget här :