Skinny Love

hejhej bloggen:) Blogg.se har inte fungerat under dagen men nu kunde jag iallefall logga in. Idag har jag vart på Ikea och handlat med Mamma och Jack, träffade även Jesper från klassen där:)
Handlade en ny kudde åt mig och en ny lampa till mitt rum och sen en massa andra saker:)

jag har vart lite duktig idag också, jag satt faktiskt i bilen och pluggade när vi åkte till Ikea, lite stolt!
men som sagt ikväll blir det ut till Elin och brudarna och jag å Vanessa ska ta 8 bussen ut och jag hoppas vi hinner med den annars måste vi vänta tills 22:45 eller nått vad det nu va, och det vill vi inte;)

Nu ska jag packa och så men ha en bra Lördagskväll och natt! <3

Kommentarer :

#1: äliiin

Skinny love! jag har inte så pjåkig musiksmak ändå va? ;) haha

Jag saknar er.. kan vi inte göra något i helgen? :D<3

skriven

Kommentera inlägget här :