Fin dag!:)

Åh Niklas blev så glad över våran fina överraskning!:)) 
Jag köpte en tårta till honom och så skrev vi ihop ett rim igår kväll vi brudar!:) 
Dagen har annars gått bra, vart full rulle!:) 
Efter jobbet skulle jag iväg men de blev inställt i sista sekund typ, så rullade till gymmet! Där var de She'bam och body step med Kristin!:)) saknat min headcoatch! Pratade och hon fick mig på rätt spår igen!:)) 
Och jag blev ännu gladare när fina Sofia kom också!:)
Blev en hel del skratt och flum, men det är så det ska vara!;) 

Kom hem och syster hade gjort paj. Så gott! Niklas kom också:) 
Var meningen att jag och Sofie skulle åka ner imorgon till Västerås. Men bilen jag har är inte den bästa och det visade den idag tyvärr:/ så vågar inte köra ner till Västerås tyvärr:/ så Sofie och Niklas och även katterna åkte precis hemåt!:) 
Har storstädat, dammsugit och torkat golven och diskat!:) 
Nu vila i soffan och dega och ladda inför jobbet imorgon!:) 
Puss 
Han ler lite ändå!;)


Kommentera inlägget här :