Fredagsmys

Idag har jag haft fullt upp! Vaknade vid 8 och åt en bra frukost. Jag började sätta igång med att göra pappas krans till graven:) jag använde mig av vita och röda rosor:) 
Jag åkte ut vid halv 10 till pappa och tände ljus och satt och pratade ett litet tag, lilla pappa<3 
Åkte hem sen, var förbi på hm och köpte lite grejjor inför helgen. Länge sen jag var på stan! 
Åkte sen hem och gjorde lunch, packade ihop lunchen med träningskläderna!:) 
Idag körde jag ett mix pass, ville köra slut på mig själv lite!
Åt lunchen på gymmet, och sen åkte hem:) 
Sen så hade mamma vaknat, så vi åkte runt och handlade fika och presenter till steffi. Hon fyllde år igår, 
Och nu ligger jag i soffan ute hos mamma och Jack, precis ätit middag. Snart kommer folk, fira steffi!:) 
Sen hem och laga matlåda tills imorgon och fixa håret och naglar!:) 
Puss





Första pepparkakorna! Sjukt gott!

Kommentera inlägget här :