Hemma❤️

Borta bra men hemma bäst☺️ hemkommen efter 6 dagar i Västerås😄 i tisdags(igår) kom mamma och Jack. Så då blev det julbord nr 2😊 Jag har nu tröttnat på julmaten/julbord. 
Jag har fått väldigt fina julklappar✨ En väldigt Josefin klocka med mycket bling💁🏼‍♀️ örhängen och även väldigt vackra vinglas med guldkant👌🏻 I år hade jag inte önskat mig något speciellt, jag tycker det är roligare att ge bort och få se deras min när dem öppnar paketen😄
Idag var vi ute en sväng och lekte med Oscar. Sedan åkte vi hemåt. Sov i bilen, fick sova på soffan nämligen och det var inte så jättebekvämt!
Tog mig sedan ut till Bettan som var typ begravd i snö... men hon startade! Hon har fått stått ett tag, har inte orkat köra bil och Bettan tycker inte om snön💁🏼‍♀️
Vi åkte och storhandlade på Ica och sedan ÖB. Hem och legat i soffan sen dess! Täppt i näsan och ont i bihålorna. Kollat på filmer under kvällen Den lilla sjöjungfrun, the holiday, prinsessas dagbok, royal christmas och även notting hill 😂 Dock gick dessa lixom samtidigt! Så har hoppat imellan och kollat lite mer på en eller två som inte krockade😂

Nu har jag äntligen hamnat i säng! Min sköna säng! Alvedon och nässpray är intaget👌🏻 Hoppas förkylningen vill släppa taget snart! (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Inte så god som jag trodde, besviken!

Kommentera inlägget här :