Lever✨

Alltså jag var så nervös imorse, trodde verkligen det värsta! 
Först leta parkering i 20 min typ, folk kan inte parkera när det är snö ute!🤬
Kom in och fick sitta i väntrummet, dem ser så tråkiga ut! Alltså dem skulle ju vinna lite på att göra väntrummen lite roligare!👌🏻
Fick träffa doktorn ganska snabbt, tyckte han var dryg! Men jag högg tillbaka och förklarade varför jag var där och att min läkare från KS ville göra detta! Han gjorde först ultraljud och tog en massa bilder och jag tyckte de tog så lång tid! Han sa inget och jag trodde att han hittade något för han kände sedan med bara fingrarna över halsen! Men sen kläcker han ur sig att allt ser bra ut och att jag slipper nålarna! Så glad tjej!👏🏻 Åkte därifrån med ett leende och åkte till jobbet så glad så!😍
Nu ska jag läsa min bok och sen sova!😄😴 (null)

Kommentera inlägget här :