Good dayđŸ’đŸŒâ€â™€ïž

Torsdag🌾 AlltsĂ„ vilken vĂ€rme...svettfest deluxe alltsĂ„! 
Åkte dock och trĂ€nade imorse, sĂ„ skönt att fĂ„ svettas pĂ„ ett roligt sĂ€tt!
SĂ„ nöjd att efter typ 3 veckors förkylning och bajs sĂ„ lyckades jag ta 104 kg i benpressen idagâœŒđŸŒ Nöjd tjej!
Blev en timme styrketrĂ€ning och 30 min cardio. Sedan Ă„kte jag och storhandlade, tycker de Ă€r kul att handlaâ˜ș
Sedan var det jobb, lugnt och skönt idag. Vi Ă„kte vid 17 till udden och badade med ungdomarna. Dock jĂ€vligt kallt i vattnet sĂ„ gick bara till knĂ€na sen kĂ€nde jag knappt mina tĂ„r😂 
Kom hem för ett tag sedan, plockat undan och packat vĂ€skan för en helg med mina tjejer frĂ„n fritidsledarlinjen! Avin, Elin och Sofia😄 Vi ska ut till Sofias sommarstĂ€lle pĂ„ VĂ€rmdö och Ă„ka bĂ„t och mysa! Hoppas vĂ€dret Ă€r pĂ„ vĂ„ran sida!☀
Nu sova och lĂ„ta denna fina helg ta fart!🌾 (null)

Kommentera inlÀgget hÀr :