Onsdag

Idag har jag varit trött!😮 Kom till jobbet vid 10 typ, fick sĂ€tta igĂ„ng genast! Leveransen kom och de var bara att bĂ€ra in allt! Sen i eftermiddag vid tvĂ„, jag var sĂ„ trött! Mina ögon kunde jag knappt hĂ„lla uppe och gick dĂ„ upp pĂ„ kontoret och lĂ€ste till förelĂ€sningen som jag hade ikvĂ€ll med ett till gĂ€ng. Men jag kĂ€nde att jag var lĂ„g, behövdes mer medicin! Jag har ju en kronisk sjukdom som heter addison. DĂ€rför jag tar medicin. Bara googla, stĂ„r ganska mycket om den. 
Men förelĂ€sningen gick bra, TINK, mini Maria, polisen och fĂ€ltarna var ocksĂ„ med. Vi hade samtal om alkohol, tobak och droger. VĂ€ldigt intressant och vissa förĂ€ldrar behöver trĂ€ffa andra mammor och pappor och se hur reglerna Ă€r för deras ungdom dĂ€r hemma. 
Nu Ă€r det en trött tjej som ligger i sĂ€ngen. Sleep time😮
PĂ„ vĂ€gen hem idag efter jobbet vid 20.30 ungefĂ€r☀

Kommentera inlÀgget hÀr :