Dans vecka💃

Jag Ă€r inne pĂ„ min sista vecka semester innan jag jobbar igen( i 2 veckor bara, sen gĂ„r jag pĂ„ semester igen)🌾 
I mĂ„ndags chillade jag hemma, var ute och sprang lite och trĂ€nade😊 igĂ„r tömde mamma och jag min balkong. Den mĂ„ste vara tömd eftersom dem ska bygga nya inglasade balkonger. Sen Ă„kte jag pĂ„ danstrĂ€ning, vi hade en lĂ€rare frĂ„n sthlm som körde dancehall( girl edition) sĂ„ mycket rumpa och bröst! SĂ„ jĂ€vla kul men sĂ„ jobbigt!😂 och idag Ă„kte jag till upplands VĂ€sby och var med Dani, Sandra och lilla Tristan! Han har blivit sĂ„ stor!😍 
Åkte hemĂ„t runt 5, det var bara hem- byta om- Ă€ta en banan sen ivĂ€g pĂ„ danstrĂ€ning igen!💃 IkvĂ€ll körde vi hiphop, sĂ„ jĂ€vla kul ikvĂ€ll! Amanda Ă€r sĂ„ jĂ€vla grym!😍 nu Ă€r det en trött Josefin som ska inta sĂ€ngenđŸ’đŸŒâ€â™€ïž (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlÀgget hÀr :