Lördag

Sol och åter sol☀️
Igår hade jag planerat dagen men sen ringer jobbet och en kollega var sjuk så jag la om mina timmar. Så började senare och det var helt okey för min del!👌🏻
Jag och mamma åkte runt lite, köpte blommor till papi och åkte ut till graven och gjorde fint!🌸
Idag hade jag sovmorgon och har storstädat här hemma. Var sedan med mamma, vi åkte ner på stan och fixade tre av mina klockor. Köper alltid ny efter batteriet dött, men tänkte att stötta företagen i norrtälje så gick till urmakaren och fixade de. Albert som äger butiken hade gjort egen handsprit. Han var så snäll så jag fick en flaska!💕
Vi åkte sedan runt och handlade lite. Handlade ny vattenkokare, min dog idag😂
Storhandlade även idag, så nu har jag lite mat och grejjer hemma😄
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här :