😮

Idag har min mage inte mĂ„tt brađŸ’đŸŒâ€â™€ïž Ă„t för fet och onyttig mat i helgen och den hade frispel igĂ„r ocksĂ„ men idag ville den brĂ„ka ocksĂ„...
FĂ„r inte behĂ„lla nĂ„got, Ă€r hungrig men nĂ€r jag Ă€ter gĂ„r de bra till en början sen mĂ„r jag illa. Magen krampar pga att den har för lite att jobba med! Ibland skulle jag vilja byta ut min mage! 
Men som tur Ă€r ska jag trĂ€ffa en dietist om 2 veckor. Eller trĂ€ffa via SkypeđŸ’đŸŒâ€â™€ïž
Hoppas dem kommer med nĂ„gra vettiga förslag. 
Var som sagt ute hela dagen och de blĂ„ste sĂ„ mycket dĂ€r vi var och varmt ibland och sen kallt! NĂ€r jag kom hem frös jag sĂ„ mycket sĂ„ satte pĂ„ mig morgonrocken och mjukisbyxor! Bara för att fĂ„ upp vĂ€rmen, gick ju runt i kalla/blöta skor😅 ingen bra idĂ©! 
Vilade och Ă„t middag och Ă„kte pĂ„ danstrĂ€ning, Ă€lskar att sĂ„ fort man kommer in i salen försvinner alla problem och all smĂ€rta! BĂ€stađŸ’ƒâ€ïž nu sova och jag hoppas magen vill vara min kompis imorgonđŸ™đŸ» (null)

(null)

(null)

Kommentera inlÀgget hÀr :