Söndag

Dagarna rullar på💁🏼‍♀️
Jag jobbade i fredags, och i lördags hjälpte jag mamma med hennes nya telefon, tog även en långpromenad i solen! Som jag längtat efter solen!😍
Vaknade imorse med lite nackspärr, såå irriterande! 
Åkte till gymmet med Alice, ben stod på schemat!
Inte kört benböj på väldigt länge för jag känner mig svag i den övningen men nu tyckte A att vi ska köra! Och det gick jättebra! 45kg körde vi, och kände att jag kunde ta mer men skynda långsamt👏🏻
Tog sedan en tur ut till mami och tände ljus, så fint där ute. Solen kom fram idag också, så fint!
Kom hem och tog en långpromenad i solen, lite kallare idag än igår!
Har under kvällen städat, bäddat rent i sängen, haft tvättstugan och badat! Nu känner jag mig avslappnad☺️
Nu ska jag kolla klart på Sverige matchen och sen sova😊 (null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här :