Jadu

Än så länge är jag frisk! Men vem vet, kan ju vara sjuk när jag vaknar upp imorgon😂
Tyvärr har kollegorna insjuknat! I torsdags var vi bara två på jobbet, resten 4 är hemma…
Vi får se vad denna vecka bjuder på💁🏼‍♀️ vem vet, kanske min tur nu…hoppas inte!
Känner att jag fått igång träningen jävligt bra! Var på gymmet idag och körde axlar, bröst, tricep och även cardio! Kände mig väldigt duktig när jag lämnade gymmet!

Laddade kroppen ordentligt igår med pepparbiff och rotfrukter, sallad och tzatziki & bea!😍 Matkoma efter jag jag ju säga!😂
Tankar var ku egentligen att åka till syster men hon ville inte ha mig där pga all smitta vi har på jobbet, förstår! Men fett tråkigt!

Nu ikväll har jag lagat matlådor, städat, badat och gjort inpackning i håret och färgat ögonbrynen. En riktig bra söndag helt enkelt!💁🏼‍♀️
Ny matta! Den är ljusrosa🥰

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här :