Lördag

Hejhej:)
kl 07:00 gick jag upp idag skulle med bussen som gick kvar över åtta, för jag skulle jobba.
Det var en bra dag på jobbet min Lärare Britta kom förbi faktiskt.
Sen efter jag hade jobbat klart runt 15:30 så skjusade min far mig till "Roslagsbro" haha det var tydligen så att jag åkte till tunnavallen tror jag det heter och trodde vi skulle spela där och jag ringde Johanna och frågade varför dem inte hade kommigt än, men jag var på fel ställe!
Jag viste intee vart Roslagsbro ligger tyvär! haha så jag fick ringa johanna några gånger men jag kom fram och vi spelade bra, och det var en kul match några gula kort lite slagsmål osv! Skit kul!

haha men jag skulle igentligen åka in till Stockholm för att gå på Nrj in the park, men tyvär brudar men hoppas ni hade det trevligt;)
Sms Elin och hon sa att det var mycket folk;)

Det har hänt en sak jag inte ville skulle hända, att vi två inte kan träffas lika ofta skolan tar upp mycket tid, fotbollen tar upp tid men vi har ju fortfarande Dansen tillsammans, emn det verkar inte som det kommer bli som det var förr, Det finns ett tale sätt " Det var bättre förr" 
Men vi ska nog få det att funka, jag hoppas på de:) Pöss<3
                                                                                                                                                                                                  
 

Kommentera inlägget här :