Söndag

Hejhej:) 
Idag har jag cyklat och handlat frukost vid 10 ganska trevligt fast det var jävligt kallt!
Sen så åkte jag hem till Vanessa och den åkte vi hem till Sara och sen så kom Cia också:) Vi drack Saft och åt kakor:)
Sen så hade Sara match, vi följde med henne dit, fast vi gick och handlade lite godis och så:) Vi satt sen och kollade på matchen, och dit kom oxå Julia,Ellen o Erika o Louise, sen så kom Crisse o Marcus, stojk o hampus:) Crisse hade sin kamera med sig och tog kort på allt typ;)

Sen så skulle jag cykla hem med kedjan hoppade och jag vet inte hur man fixar de! så Mona komoch hämtade mig så snäll var hon:)
 
Nu på kvällen sitter jag här, imorgon börjar dem riktiga lektionerna, ska ha matte och Eng o Svenska!
Men nu ska jag fixa lite saker så ni får ha det så bra!
Pussokram<3

Kommentera inlägget här :