Stay with me

Heeey:)
Idag är det Onsdag, mår inte så bra är förskyld och det är ju ganska många som är det just nu!
Idag när jag stod och väntade på bussen till skolan så åkte den bara förbi för det var fullt på bussen! Sen så kom det en buss pricis efter men den var också full, så det åkte också bara förbi! Så jävla irreterande!
Så jag kom försent till skolan, emn vi hade bara datakundskap, haha det gick ganska bra för mig och Elin, tur att Kajsa var med där och Rasmus som bara höll på;) haha men sen när vi slutade runt 13:30, så tog vi bussen ner till stationen och jag tog bussen hem till Husby och Elin tog Bussen hem till Svanberga:)
Imorgon fyller Elin ÅR! Stort Grattis till henne<3!

Imorgon är det träning jag ska upp iallefall får se om jag ska vara med, vill inte bli mera sjuk!
Jag måste bara säga att jag har blivigt kär i Låten Stay with me med Ironik:) Just det Träffade Dennis idag på busstationen, jag måste bara säga att han har blivigt riktigt lång! Eller han har alltid vart lång men:P
Grattis till han oxå! Dennis har blivigt store bror!
Just det jag ska göra en show med 9I på Roslags det kommer att bli jätte kul att få komma tillbaka och få göra danser till dem:) Kom och kolla då, fast det är ju ett tag kvar:P

Men jag ska gå nu ska träna dans nu:) Pöss<3

Kommentera inlägget här :