Happy New year

hejhej bloggen!:) Idag så vaknade jag helt otroligt kl 9, för jag och mamma skulle åka in med kvart över 10 bussen och jag är inte så snabb på morgonen^^  Men idag så gick vi ruhnt på stan och seriöst vart man än gick var det is överallt! höll på att ramla flera gånger och jag hittade inga skor heller och ingen klänning. Hittade en på Be young men där fanns den bara i L och XL, seriöst vilken stor människa sätter på sig en sån klänning?! Inte för att vaar elak men dem som är lite större men blev så jävla irreterad för när man hittar något och sen finns det inte i ens storlek.....
Nu är jag hemma iallefall och håller på med min Volym master, måste ju kolla hur den fungerar och det fanns en dvd film till så kollade när dem fixade och höll på. Björn Axén är helt otrolig verkligen! jätte bra grejor och det fungerar oxå.

Men nu ska jag fixa klart och ha så kul på Nyår folket!


oj blont hår hade man här...


Kommentera inlägget här :