Music in my soul

Hej bloggen idag så orkade jag verkligen inte åka in och köpa skor så jag och mamma valde att vi ska göra det Imorgon stället , och jag ska även ner på stan och kolla på någon snygg svart klänning till Nyår, för mina boobiland trök så jävla hårt och ser ut som dem ska ramla ut ur klänningen INTE snyggt....så ska ner och kolla imorgon annars får jag ta min svarta skit snygga kjol, men tänkte att det är skönt att ha ett plagg i stället för två lixom.

Jag ska även köpa nya färger till mina naglar alltid kul att måla och hitta på mönster och så.
Idag så skulle ju V kanske iväg med båten, jag tror hon har åkt faktiskt, för jkag kan inte sms för hon har inte comviq längre och det glömde jag bort så jag laddade mobilen och sen va allt borta men sånt händer...

Jag vill på något sätt ha sommar nu, det får vara kallt och så men det SKA vara snö och kallt eller sommar inget mellanting.



Kommentera inlägget här :