sjukliiing

Måndag, shit denna dag började inte bra, allt var skit och det regnade imorse, men vaknade av huvudvärk och mensvärk och ont i halsen och Täppt i näsan:(

Men som sagt var tvungen att gå till skolan iallefall, mådde verkligen skit. När jag är sjuk är jag verkligen sjuk. Men brudarna övertalade mig att åka hem, orkade inte vara kvar i skolan, kom hem och sov lite, väldigt skönt. Men som sagt fortfarande seg i hela kroppen:/

Men jag fick Läsa på galna brudarnas blogg att Vanessa har kommit fram och hoppas att ni har det kul och drick inte FÖR mycket! haha fast det skiter nog ni i haha;)

Nu ska jag ta lite piller och lägga mig i soffan och titta på film och äta mammas nybakade äppelkaka:)
Puss<3


En trött katt låg och sov med mig:)


(mamma tog kort..)

Kommentera inlägget här :