lost call

Måndag igen..det är något med måndagar som jag inte tycker om...Fast idag har den faktiskt vart helt okej än så länge!:)
Just nu sitter jag i skolan och har rast väldigt skönt, solen skiner och det snöar lite lätt ute( jag vill ha mera snö) alla bara klagar!;)

Just ja idag så operaras broder min, han ligger på operationen just nu! Hoppas det går bra för dig broder!:)

jag tänkte skriva om helgen men det har faktiskt inte hänt så där jätte mycket,
I lördags så var jag hemma hos Emelie och vi kollade Julfilmer och sen så kom Joppe och Fredrik förbi också och det blev lite glassfight;)

Sen igår söndag så åkte vi Sopsäck och snowracer i rimbo, det var skit kul att åka, älskar när går snabbt!:D

Jag tänker skriva mer och sätta in bilder sen när jag kommer hem!:)
Puss!


Älskar bilden!

Kommentera inlägget här :