tankar

när man har lite ensam tid och ligger och funderar. 
Jag tänker på mitt kära körkort, jag vill så gärna ha det. 
men en sak är det alltid som drar mig tillbaka, övningsköra då gör man ju det med en närstående, ens pappa eller mammma. 
 
 
Visst jag övningskör med bror och Jack men det är fortfarande jobbigt, för jack är inte min "pappa" 
Mamma har inte körkort så jag kan inte köra med henne, det hela problemet är att det var alltid meningen att jag och pappa skulle köra tillsammans, det skulle varit vi två!
och varje gång jag tänker på det känns det i hjärtat, för papi du är inte här med oss.
 
Du kommer inte finnas när jag gifter mig, gå med mig fram till altaret, det är ens pappas jobb!
Du var inte där när jag tog studenten, men i mina tankar var du. 
 
Alltid dessa högtider så känns det som en kniv i hjärtat, lilla pappa varför tog det slut så snabbt? 
Gud vad jag önskar att du var här med mig,oss idag!
 
att tankarna alltid far omkring när man är ensam
 

Kommentarer :

#1: Malin

Jag vet precis hur det känns, om inte lite mer! Min pappa försvann ju rätt tidigt! :/ Han kommer inte heller finnas bredvid mig vid altaret, precis som pappor gör.. Vi får helt enkelt kämpa vidare! <3

Svar: vi får göra det Malin:) <3
Josefin None

skriven

Kommentera inlägget här :