Walk

Idag har min dag varit väldigt effektiv, eller kanske mer jag som varit effektiv!💁🏼‍♀️
La in statistiken, stor städade i ateljén, möten och även hann med att fixa sommarschema och 5- kamp inför imorgon på valborg😄 Jag ska jobba jag hela valborg. Kommer ihåg när man var yngre och man träffades och drack och massa annat kul😂 Då tyckte man det var kul🤪
Så vi ska ha öppet på gården för ungdomarna och grilla och mysa!✨
Efter jobbet idag cyklade jag hem, lite kallare vindar idag faktiskt! Ställde mig och lagade matlådor, typ 7 st så nu jäklar har jag!💁🏼‍♀️
Mamma kom sedan förbi och vi gick kvällspromenad runt grind och ut mot naturreservatet och gick där! Så fint! Ett hav av vitsippor och några andra blommor också! Så fint!
Imorgon innan jobbet ska jag besikta bilen och ha tvättstugan mellan kl.07-11....yey! (null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här :