Home😄

Jag tog en spontanresa upp till dalarna i onsdags med mamma och Jack😄 tanken var en natt men blev tvĂ„.
NĂ„gra av mina mostrar var dĂ€r uppe, jag har fyra men tvĂ„ stycken var uppe i dalarna och Ă€ven lilla mormor. 
Vi har spelat sÀllskapsspel och vandrat. Dock fick jag skavsÄr tyvÀrr...
Men kÀmpade pÄ och gick hela 12 km! Riktigt mysigt i skogarna, dock livrÀdd för björnen!

Kom hem idag och hoppade in i duschen och Ă„kte sedan till Matilda och hon gjorde mina naglar😍 SĂ„ nöjd! Fina men diskreta, eftersom klĂ€nningarna till bröllopet kommer vara i olika fĂ€rger sĂ„ blev naglarna lite diskretare Ă€n vad jag brukar ha😄 Vi satt och pratade men vid halv 1 tĂ€nkte jag, mĂ„ste hem och sova 😮
Imorgon Ă„ker jag till Sofia och pĂ„ söndag skjutsar hennes pappa oss till Arlanda😄
Nu sova! (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 

Kommentera inlÀgget hÀr :