Söndag

Vilken långhelg....
Om jag börjar så här: 
Torsdag: jag jobbade till 16, sedan skulle jag och mamma åka med lilla Bettan till Västerås och vara barnvakter åt Oscar. Vi kom precis in i Rimbo och då börjar batterilampan lysa! Fan!
Vi åker en liten bit och stannar till vid macken. Stänger av bilen, kollar batteriet men den lyser grönt!? Fattar nada! Startar bilen igen och vi hinner åka typ i 4 min sedan börjar lampan lysa igen och bilens varningslampor börjar lysa, stannar till vid busshållplats och där stod vi sen!:(((((
Ringer Jack så han kommer till undsättning! Vi fixar hem Bettan till mamma och Jack, Jan ska ta bilen till verkstan och se vad det är. Tydligen får batteriet inge ström?? Jag och motorer...så jag och mamma måste till Västerås och Jack måste ha sin bil så vi hyr en bil på Statoil. Eller circel K eller vad dem nu heter😂
Jättefin bil!
Och sen nere i Västerås har vi lekt, myst och bara haft det väldigt mysigt!
Inhandlat ny bikini till Grekland, älskar Hunkemöller!👌🏻🌸
Jag fick med systers synth hem så planen är att lära mig spela. Så om någon kan, denna fröken vill gärna ha hjälp!🌸
Nu sova, imorgon ska jag vara på brandstationen hela dagen och ha lektioner och sen efter jobbet fika med bästa Ylva!😄
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här :