Treat day

Jätterolig dag idag, som sagt brandstationen idag igen! As sköna klasser!👌🏻
Sedan rullade jag och Fredrik ner till gården igen. Blev utmanad i biljard och såklart tackar jag inte nej💁🏼‍♀️ vann alla tre matcherna👊🏼
Slutade vid 17 och cyklade på hemåt. Kanske hann förbi norrköp och köpte lite godis🙈
Var så sugen men kom hem och fixade här hemma. Var ner i förrådet och kollade pappas LP skivor. 
Lite mysigt att kolla in dem faktiskt☺️❤️
Sen satt jag och pratade med danni ett tag, alltid mysigt!💕
Sen satte jag igång att spela piano, eller keyboard. Jag vet nu tangenternas namn och jag kan läsa noter och som tur är tvärflöjt och piano samma noter👌🏻 
Så höll på typ i en timme och sen blev det två timmar😂
Började kolla på 4:e säsongen av lucifer, älskar den serien!👌🏻
Nu sova, imorgon gym innan jobb😄 (null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här :